Kūno riebalų ar svorio kritimas

Slaugos svorio metimas Aš esu 5 pėdos 9 ir sveria svarų ir 16 metų Wii fit plus sakė prieš 7 dienas turėjau 25, 21 bmi dabar 7 dienas vėliau jis sako turiu 24, 82 bmi tai geras vidurkis ar blogas pradžia svorio kritimas? Tą galime pastebėti, jei lūžinėja nagai, pradeda slinkti plaukai. Jei asmuo serga, jis automatiškai sumažina suvartojamo maisto kiekį, kenčia nuo apetito praradimo arba tiesiog pamiršo valgyti.

Šis klausimas ištisus metus kankina daugelį žmonių, o ir nuomonių yra labai skirtingų. Pravartu žinoti, kokius metodus taikydami galime pasiekti geriausių rezultatų, todėl neapsieisime be profesionalų patarimo. Šia tema savo įžvalgomis sutiko pasidalinti daugeliui gerai žinomas sporto, sveikos gyvensenos treneris ir mitybos specialistas Artūras Swan. Susiję straipsniai Treneris Pauliukevičius išvardijo 5 veiksnius, labiausiai kenkiančius vyrų potencijai 95 — Kokie, Jūsų nuomone, yra pagrindiniai sveiko gyvenimo būdo principai?

Iš prigimties mes stengiamės viską supaprastinti tiek, kad mums reiktų kuo mažiau pastangų pasiekti tikslą. Atsirado transporto priemonės, greitas maistas, treniruotės per 20 minučių ir panašus dalykai, kas ir tapo vieną iš tų priežasčių, jog pasaulyje sergančių nutukimu, 2 tipo diabetu ar kitomis lėtinėmis ligomis daugėja kiekvienais metais. Tai yra rodiklis, kad sveiko gyvenimo būdo žmonių namuose labai sparčiai mažėja. Kita medalio pusė, tai socialinių medijų, interneto sklaidos problema, jog žmonės turi galimybę pasiekti labai daug informacijos šaltinių, kurie nebūtinai teisingi, žada sveiką ir gražų kūną ar savijautą.

Iš esmės turime dvi priešingybes tam, ko išties reikia, jog turėtume optimaliai sveiką gyvenimo būdą: aktyvumas ir mums tinkama subalansuota mityba.

Nuotolinis darbas iš namų, ilgas sėdėjimas prie kompiuterio visgi turi ir blogąją pusę, kurią negailestingai parodo mūsų svarstyklės ir apvalėjančios kūno linijos. Siekis daugiau judėti ir sveikai maitintis iš esmės yra geras, tačiau tiek žiniasklaidoje, tiek socialiniuose tinkluose apstu patarimų, kurie gali nuvesti klaidingu keliu. Ypač, kai stebuklingų dietų nurodymai kardinaliai prieštarauja vieni kitiems. Pasiryžus mesti svori pirmiausia mūsų priešų sąraše atsiduria šaldytuvas ir visos jame sudėtos gėrybės. Pasiskaitę patarimų apie stebuklingas dietas, kurios padeda lengvai per keturis mėnesius atsikratyti net ne poros, o keliolikos kilogramų, pradedame braukyti iš valgiaraščio įvairius produktus.

Literatūra sako, jog sveikam žmogui, kuris nesiekia jokių sportinių tikslų, reikia būti aktyviam sportuoti, bėgioti, aktyviai leisti laiką, fiziškai dirbti mažiausiai minučių per savaitę.

Paklauskime savęs sąžiningai, kiek mes tam skiriame laiko?

ekologiškai ploni em portugalai alfa m degina riebalus

Kita vertus, mityba irgi tampa ypatingai kvestionuojama. Tai kas anksčiau buvo norma, dėl per didelio klaidingo informacijos srauto šiandien tapo demonizuojama: duona, baltos bulvės, miltai, pieno produktai ir panašus produktai.

Badavimo, baltymų, arbatų, sulčių ir kitos dietos, jeigu daromos be specialistų priežiūros, alina organizmą ir nesuteikia absoliučiai jokios mums naudos apart gražesnių skaičių ant svarstyklių. Bet turėtume savęs paklausti: ar tikrai mes turėtume kentėti, norėdami gerai jaustis ir atrodyti?

Viskas kur kas paprasčiau. Mano rekomendacija visiems klientams, kurie pradeda keisti savo gyvenimo būdą, mažinti kūno svorį yra tiesiog didinti savo aktyvumą, suprasti, kad tik patys mes save ribojame nuo to tikslo.

Pradėti sportuoti ir nebandyti save pateisinti, o ryžtingai lankyti būrelį, sporto salę ar išeiti pabėgioti, bent 5 kartus per savaitę. Mityba keisti palengva ir jokiu būdu nedaryti to drastiškai. Jeigu valgėte Jums įprastą maistą 30 metų, tai psichologiškai, tokie pokyčiai bus nepakeliami. Valgykite viską, ką augina žemė ir nebijokite angliavandenių: grūdų, duonos, košių, bulvių, vaisių ir daržovių, nes tai suteiks energijos bei juose esanti ląsteliena padės virškinimui. Atkreipkite dėmesį į probiotikus ir prebiotikus, įtraukite raugintų produktų, kefyro, avokadų.

Ir aišku nebijokite riebalų: avokadų, alyvuogių, riešutų, masinis svorio praradimas be jokios priežasties spaudimo aliejų. Svarbiausia viską valgyti su saiku vengiant perdirbto maisto. Artūras Swan © Asmeninins albumas — Kaip tinkamai derinti sportą ir sveiką mitybą?

Deja, subalansuota mityba ir sportas ar aktyvumas yra neišskiriami draugai.

Riebalų deginimo treniruotė.

Visų pirmiausia mes turime žinoti, koks mūsų tikslas ir aktyvumas, kuris kartojasi kiekvieną savaitę. Tokiu būdų galite apskaičiuoti, kiek Jums reikia energijos kiekvieną dieną palaikyti savo fizinę formą. Čia jau galite rinktis tolimesnį tikslą: mažinti ar didinti kūno apimtis, gerinti ištvermė ar tiesiog gerai jaustis. Bet kokiu atveju sporte mityba turi ypatingai svarbų vaidmenį, nes tik per mitybą mes galime atsistatyti po fizinio aktyvumo.

Ir jeigu mes organizmui nesuteikiame reikiamų medžiagų, tuomet kenčia rezultatai. Mažinantiems kūno svorį yra kur kas paprasčiau. Rekomenduočiau surinkti būtiną baltymų, riebalų dienos kiekį ir atkreipti dėmesį į ląstelieną, ji ypatingai svarbi virškinimui, ypač tada, kai yra ribojamas kalorijų ir angliavandenių suvartojimas.

Jeigu nuspręsite auginti kūno svorį ar didinti ištvermę, tokiu atveju viskas galioja, kaip ir mažinantiems, bet ypatingai reikia akcentuoti angliavandenius, nes tai bus Jūs pagrindinis energijos šaltinis. Ir jeigu turėsite didelius sporto krūvius, o bijosite valgyti, tai su laiku pajusite silpnumą, apatiją ir rezultatai pradės smarkiai kristi. Taigi, kaip matote, atsižvelgiant į tikslus, kinta ir mitybos poreikiai, todėl ypatingai svarbu, kad sportas ir mityba visuomet būtų reguliuojami kartu ir nesitikėti, jog jeigu valgysite bet ką, bet sportuosite, tai stebuklingai pasijusite geriau.

Kiek svorio yra sveika ir realu numesti, pavyzdžiui, per pusę metų? Jeigu žmogus yra nutukęs ar turi didelį kūno svorį su dideliu riebalų koeficientu, tuomet jam svoris kris lengviau ir greičiau.

Raumenų raciono dieta ir riebalų praradimas- chooseklaipeda. Bet kokia svorio praradimo priežastis turėtų būti žmonių įspėjimas. Pažeidimų atveju, nedelsdami kreipkitės į specialistus pagalbos. Su daugeliu priežasčių asmuo gali lengvai susidoroti su savimi.

Liesesniam, kuris nori tik pasiryškinti, svoris gali ir nenukristi, jeigu jis pradės derinti sportą su mityba, nes raumenys įgaus tonusą, riebalai sumažės, o svoris ant svarstyklių liks toks pats, nors apimtys bus pasikeitusios į gerąja pusę.

Tad labai svarbu nuo ko pradedame. Aišku yra tam nustatyti standartai, koks turėtų būti sveikas svorio kritimas, kad nepakenktume savo sveikatai, hormonams ir medžiagų apykaitai, tai dažniausiai skaičiuojama, jog kūno riebalų ar svorio kritimas proc.

Nukrito svoris? Neskubėkite džiaugtis – tai gali įspėti apie keletą ligų

Jeigu kalbėti paprastai, tai yra mūsų neišnaudotos energijos perteklius. Mėgstu lyginti su benzino baku. Jeigu jam užpildyti reikia litrų, o mes pilsimetai likę 20 lips per viršų.

Taip ir su mūsų kūnu. Jeigu mums reikia kcal energijos per dieną, o vartosime kcal, tai kcal kažkur turėtų atsispindėti, tiesa?

Tai dažniausiai atsispindi poodinių riebalų sąskaita. Bet turėtume nepamiršti, kad poodiniai riebalai tik dalis blogybės, nes dar turime visciralinius riebalus, kurie slepiasi prie mūsų organų ir mes jų nematome, o tai yra didžiausia blogybė.

Visgi, reikia suprasti, kad sveikas žmogus turi turėti riebalų, tad siekti visiško išdžiūvimo net ir negalima, tai nėra sveika. Taip pat, riebalai tolygiai kaupiasi visame organizme, o pilvas, šlaunys, klubai, krūtinė yra jau tos ypatingai matomos stadijos. Nekartą susiduriu su klausimu, kuomet svoris krenta, bet pilvas nemažėja, tai žmonės galvoja, kad kažkas blogai. Viskas yra tvarkoje, riebalai dega nuo visų kitų kūno vietų, o probleminės vietos mažėja tik pačios paskutinės, todėl mažinant kūno svorį ir riebalinė audinį reikia būti ypatingai kantriems ir suprasti, kad to padaryti per 21 dieną nepavyks.

Atsilenkimai © Shutterstock — Kodėl nekrenta riebalai nuo juosmens, ypač nuo šonų? Ar tiesa, kad vien atsilenkimai situacijos nepagerins? Riebalai nekrenta lokaliai, jie mažėja proporcionaliai visame kūne, todėl kaip ir kalbėjome prieš tai, ypatingai svarbi yra mityba.

Ypač reguliari mityba, mažinant riebalinį audinį palaipsniui. Bet atsilenkimus reikia daryti, kaip ir kitus korpuso pratimus, tik ne tam tikslui, o sveikai nugarai, laikysenai. Paspartinti galime tai darydami su specialistų pagalba, nes žmonės dažnai darydami patys, taip nusižaidžia, kad vėliau arba nelieka raumenų ir lieka tik riebalai taip vadinamas skinny fat sindromasarba įstringa pastoviam yo-yo efekte. Kaip su juo kovoti?

Celiulitas gali būti fiziologiškai įgimtas dalykas, tačiau valdomas. Mano rekomendacija būtų atkreipti dėmesį į 4 faktorius ir jų vengti bent 3 mėnesius: angliarūgštė, cukrus, rūkymas ir alkoholis. Be abejo, riebalinio audinio ir svorio mažinimas taip pat svarbus, tik kūno riebalų ar svorio kritimas be kūno riebalų ar svorio kritimas pagalbos.

Prarasti vieną svarą riebalų per savaitę

Labai svarbu treniruotis, gerinti odos elastingumą, didinti raumenų apimtis. Celiulitas, kojos © Shutterstock — Ar įmanoma riebalų atsikratyti pasitelkiant sveiką mitybą ir kardio veiklą, ar būtini ir kiti pratimai? Kardio treniruokliai buvo išrasti ne tam tikslui. Jie buvo sugalvoti gerinti širdies veiklą, bet ne deginti riebalus. Taip, mes galime padidinti energijos išeigą su kardio pagalba, tačiau pagrindas turėtų būti raumenų darbas.

Būtent mūsų raumeninė masė ir jos kiekis atsako už energijos išeigą. Kuo daugiau žmogus turi raumenų, tuo jis daugiau ramybės ar aktyvumo metu sudegina kalorijų.

kaip numesti apatinius pilvo riebalus 2021 m deginti riebalų papildus

Be to, dirbant su raumenimis mes aktyvuojame savo medžiagų apykaitą iki 36 valandų, o atliekant kardio maksimaliai iki 4 val. Riebalų atsikratyti galima net nedarant kardio ir taip daro daugelis atletų. O jeigu jie ir daro kardio, tai tik kaip pagalbinę priemonę, tačiau visą didžiausią akcentą deda į raumenų darbą.

Blogiausias scenarijus su kuriuo susiduriu labai dažnai, tai kuomet žmonės išties sumažina kūno svorį darydami tik kardio ir badaudami, tačiau jie praranda visą raumeninę masę, o tai sulėtina jų medžiagų apykaitą ir atsiduria duobėje, jog po to atrodo viskas ką valgytų eina į kūną. Aš visuomet sakau, kai ateinate į sporto salę, pažiūrėkite kas geriau atrodo: kas kilnoja sunkius svorius ar tie, kas eina ant takelio.

Mažinant svorį negalima valgyti po 18 val. Jūs esate deficite — svoris kris.

Viršsvoris ir svorio netekimas

Nuo angliavandenių auga svoris — ne, jie neaugina svorio. Augina kalorijų perteklius. Glitimas yra nesveika kūno riebalų ar svorio kritimas dėl jo nekrenta svoris — glitimas, tai tiesiog kviečių cukrus ir jeigu nesame jam alergiški, puikiai jį toleruojame, tai galime drąsiai valgyti.

Čia aišku galima plėstis labai daug, bet manau šie yra ypatingai populiarūs šiandien, vakar ir dar rytoj. Gerų ir greitų rezultatų nebūna. Sumažinti skaičius ant svarstyklių aš Jums galiu per 3 dienas, bet ar tai bus riebalų sąskaita, ar tai bus sveika?

Tikrai ne.

  • 7 būdai, kaip efektyviai atsikratyti riebalų nuo veido - DELFI Sveikata
  • Patiekalai greitai numesti svorio
  • Kūno riebalų ar svorio kritimas 20 priežasčių, kodėl svoris nekrenta - LRT
  • Kaip prarasti mažesnį riebalų maišelį
  • Deje, bet visi šie žmonės randasi neteisingam kelyje.
  • Šių masių suma ir sudaro bendrąjį kūno svorį, o procentinis raumenų, riebalų ar kaulų masės mažėjimas įvardijamas kaip svorio kritimas.

Todėl, turėtume suprasti, kad jeigu turime antsvorį 10 metų, nenorėkime jo atsikratyti per 10 dienų. Jeigu būtų tai paprasta, tuomet ir nebūtų pasaulyje problemų su antsvoriu. Taip pat, labai noriu palinkėti, kad nedarytumėte to patys, jeigu nežinote ką darote.

Kreipkitės į specialistą, trenerį ir neeikvokite brangaus laiko. Taip, suprantu, atrodo, kad čia ne raketų mokslas, bet jei taip būtų, tai dabar nereiktų man rašyti šio straipsnio.

47 ir nori sulieknėti ar kovos menai gali padėti numesti svorio

Kol Jūs bandysite visas stebuklingas dietas, per tą laiką su specialisto pagalba, jau galėtumėte pasiekti tikslą. Pradėti žiūrėti į viską paprasčiau: subalansuoti mitybą ir judėti, judėti daug.

Nepradėti nuo papildų, vaistų, dietų ir detoksų. Tai gali būti pagalbinės priemonės vėliau, tačiau ne pačioje pradžioje, kai svorio mažinimui pakanka tik keisti savo gyvenimo būdą bei įpročius. Viskas palaipsniui. Ką valgyti? Į klausimus atsakys dietistė Vaida Kurpienė. Atsakymų ieškokite Delfi Plius.