Daugiau judėti svorio metimui. Mažo fizinio aktyvumo pavojai — maistasgurmanams.lt

Visų pirma, sunaudojamų kalorijų kiekis priklauso ne tik nuo judėjimo, bet ir nuo tūkstančiams kitų mūsų organizme vykstančių ir gyvybę palaikančių procesų sunaudojamos energijos. Kaip padidinti savo svorį? Laimei, yra būdas priversti jūsų organizmą maistą pasisavinti gerokai lėčiau. Butler pataria pasvarstyti apie didesnį sudėtingų angliavandenių ir daug ląstelienos turinčių produktų kiekį.

Ši maksima kartojama ne vieną dešimtmetį.

Ją galima išgirsti iš kūno rengybos trenerių, ekrano žvaigždžių, maisto produktų ir gėrimų gamintojų ir netgi gydytojų. Mintis, kad ledai ar šokoladukas prieš arba po aktyvios treniruotės nepakenks, padeda visiems — ir sporto salėms, pardavinėjančioms abonentus ir personalines treniruotes, ir produktų parduotuvėms, ir mums patiems: malonu save pagirti už teisingą gyvenimo būdą.

Kokie pratimai rekomenduojami nugarai? Joga ar pilatesas — ką pasirinkti?

Problema tik viena: viskas visai ne taip. Pateikiame pagrindines žurnalistės išvadas. Judėjimas pervertinamas Paplitęs įsitikinimas, kad šiuolaikiniai žmonės priauga daug svorio, nes vidutiniškai judame daug mažiau, nei mūsų protėviai. Todėl tyrėjai mėgsta tyrinėti tautas, išlaikiusias pirmykštį gyvenimo būdą, kai vyrai kiauras dienas laksto, medžiodami žvėris, o moterys prižiūri ūkį ir vaikus.

Per mažas svorio metimas

Antropologas Hermanas Pontzeris iš Hunterio koledžo išvyko į Tanzaniją stebėti hadzų, lig šiol gyvenančių medžiotojų ir rinkėjų gyvenimą. Kai paskaičiavo, kiek kalorijų jie eksperimente dalyvavo 18 — 75 metų amžiaus 13 vyrų ir 17 moterų sunaudoja per dieną, rezultatai nustebino: lieknieji medžiotojai rinkėjai eikvodavo tiek pat energijos, kiek ir šiuolaikiniai amerikiečiai ar europiečiai.

Kaip tai paaiškinti? Visų pirma, sunaudojamų kalorijų kiekis priklauso ne tik nuo judėjimo, bet ir nuo tūkstančiams kitų mūsų organizme vykstančių ir gyvybę palaikančių procesų sunaudojamos energijos.

  • Sveiki būdai, kaip numesti keletą kilogramų | maistasgurmanams.lt
  • Ar galiu numesti svorio po krūtų padidinimo
  • Kaip numesti svorio nuo pilvo? Štai kodėl neveikia daugelis patarimų
  • Pradžia Įdomybės 10 maisto produktų, kurie neleidžia jums numesti svorio 10 maisto produktų, kurie neleidžia jums numesti svorio 30 sausio, Kad neturėtumėte problemų norint numesti svorio, turite valgyti subalansuotai ir daugiau judėti.
  • Main navigation Svorio metimas juda Taip elgiasi garsenybės — bet Jums taip daryti neverta.
  • Numesti svorio valgyti mažiau judėti daugiau.
  • Kaip numesti svorio 20 kg
  • Kaip efektyviai ir saugiai mažinti svorį chooseklaipeda.

Šio ir kitų neakivaizdžių organizme vykstančių procesų įtaka nepakankamai įvertinama. Tai, kad hadziai nenaudoja daugiau kalorijų nei mes, gali rodyti kitą paprastą faktą: jie nepersivalgo.

Fizinis krūvis vis vien reikalingas Net jei bėgtakis jūsų apimčių niekaip nepakeis, atsisakyti jo nevertėtų, tvirtina Belluz: fiziniai pratimai naudingi kūnui ir protui.

Mažo fizinio aktyvumo pavojai

Garsios nepriklausomų tyrimų organizacijos Cochrane darbas parodė, kad pratimai svorį sumažina nedaug ir efektyviausi, kai derinami su specialia dieta, tačiau sumažina širdies kraujagyslių ligų ir diabeto išsivystymo riziką netgi tiems, kas nesulieknėjo.

Kiti tyrimai taip pat patvirtina, kad reguliarios apkrovos mažina demencijos ir Alzheimerio ligos išsivystymo riziką ir padidina kognityvinius gebėjimus. Galų gale, jei neseniai sulieknėjote, pratimai padės išlaikyti svorį naujame lygyje. Patys savaime pratimai naudos neduoda Kaip jau minėta, sporto salės išties naudingos, jei derinamos su teisinga mityba.

greitas svorio kritimas kūnas plonas greitai rastreamento

Daugelyje eksperimentų su maratonuose dalyvavusiais žmonėmis, dvyniais, moterimis po menopauzės ir kitomis žmonių grupėmis, deginusiais kalorijas treniruotėmis, geriausiu atveju buvo stebimas svorio sumažėjimas keliais kilogramais, pabrėžia Belluz. Tyrimų sąrašą galima tęsti. Pusšimtį metų egzistuojanti idėja, kad energijos eikvojimas sudegins proporcingą skaičių kalorijų, dabar laikoma pernelyg supaprastinta — mokslininkai organizmo energijos balansą nagrinėja kaip kintančią ir prisitaikančią sistemą.

proceso esė numesti svorio gali viagra sukelti svorio netekimą

Judėjimas sudegina mažiau kalorijų, nei atrodo Deja, tai tiesa. Kaip sako Alexxai V. Dalis to tenka judėjimui, kurį mes ir taip atliekame kiekvieną minutę, netgi nesitreniruodami. Didžioji energijos dalis tenka bazinio metabolizmo palaikymui, tai yra, funkcijoms, kurias organizmas atlieka ramybės būsenoje: kvėpavimas, širdies darbas,medžiagų apykaita ir t.

  1. Svorio metimas juda, 30 patarimų, kaip numesti svorio | Moterų sporto klubas "Figurėja"
  2. Kodėl nesuplonėsite sporto salėje: 7 dalykai, kuriuos reikia žinoti - maistasgurmanams.lt
  3. Sveikata
  4. Numesti svorio valgyti mažiau judėti daugiau Nuorodos kopijavimas
  5. Перед камерой появился агент Смит.

Ir tik tai, kas lieka, tenka judėjimui. Štai todėl judėjimo aktyvumo didinimas kalorijų sunaudojimą ir svorio mažėjimą paveikia taip nežymiai. NIH sukurtas modelis rodo, kad 90,5 kg sveriančiam žmogui pradėjus vidutiniu tempu bėgioti po 60 minučių keturis kartus per savaitę ir nepradėjus vartoti daugiau judėti svorio metimui kalorijų, nei prieš pradedant treniruotes, per mėnesį jis neteks kiek daugiau, nei poros kilogramų.

Sveiki būdai, kaip numesti keletą kilogramų

Jei kalorijų suvartojimas padidės, rezultatas bus dar kuklesnis. Pratimai gali trukdyti mesti svorį Tai, kiek daugiau judėti svorio metimui, susiję su tuo, kiek valgome. Akivaizdu, pradėjus eikvoti daugiau energijos, organizmas stengiasi nuostolius papildyti ir signalizuoja, kad praalkome.

Patarimai neturintiems laiko svorio metimui Paskelbta: Statistika rodo, kad antsvorį turintys 25—30 metų žmonės miršta 12 kartų dažniau nei jo neturintys, 45—50 metų moterys su antsvoriu rizikuoja susirgti ateroskleroze, o vyrams ši liga diagnozuojama dar jaunesniame amžiuje. Ir tai tik kelios liūdnos pasekmės, kurios gresia laiku nesusirūpinus savo augančiu svoriu. Kartais rankos nusvyra ir po neteisingų bandymų, todėl visada rekomenduoju pokyčius į rutiną įtraukti pamažu. Gyvensenos įpročius ne vėlu keisti bet kuriame amžiuje Sveikatingumo treneris nepritaria mitui, kad žmonėms, perkopusiems 30 metų, gyvensenos įpročius keisti yra labai sunku arba to padaryti apskritai neįmanoma. Ar kas patikėtų, kad norint pastebėti pirmuosius savijautos pokyčius ir kūno lengvumą, užtenka trijų savaičių programos?

Šis alkio jausmas gali mus priversti suvalgyti net daugiau, nei sudeginome. Čia yra ir psichologinis aspektas: po treniruotės žmonės gali suvalgyti daugiau, ne įprastai, nes jiems atrodo, kad jie sudegino baisingai daug kalorijų. Galiausiai, daugelis po treniruotės sumažina savo normalų aktyvumą, taip niveliuodami dalį teigiamo efekto, primena Belluz. Viename daugiau judėti svorio metimui metais mokslininkai tris mėnesius kamavo septynias dvynių poras, pripratusias prie nejudraus, sėdim gyvenimo būdo, — vertė juos po dvi valandas kone kasdien minti velotreniruoklio pedalus.

Bandomieji buvo maitinami tik laboratorijoje, taip palaikant kalorijų suvartojimą tame pačiame lygyje.

10 maisto produktų, kurie neleidžia jums numesti svorio

Mokslininkų nuomone, tai įvyko arba dėl bazinio metabolizmo sulėtėjimo, arba žmonės mažiau energijos eikvojo nesitreniruodami. Kuo daugiau treniruojiesi, tuo daugiau sudegini? Dar yra energijos vartojimo plato hipotezė.

numesti svorio ryvita lengvai sveiki patiekalai numesti svorio

Nesename Hermano Pontzerio darbe nustatyta, kad energijos sąnaudos nebūtinai proporcingos fiziniams krūviams. Padalijęs suaugusius tiriamuosius į tris grupes, Pontzeris pamatė, kad vidutiniškai aktyvių sportu užsiima 2—3 kartus per savaitę energijos sąnaudos didesnės už sėdimo gyvenimo būdo atstovų, o taip pat, kaip tai paradoksaliai beskambėtų, už besitreniruojančių beveik kasdien.

Svorio metimas juda

Tai yra, pasiekus tam tikrą apkrovos lygį, energijos sąnaudos nustoja didėti. Tokia išvada prieštarauja tradiciniams įsivaizdavimams, kuriais grindžiamas įvairiausių sporto aktyvumo matavimo prietaisų veikimas, — kad treniruočių trukmės ir sudeginamų kalorijų kiekio priklausomybė yra tiesinė. Pontzeris daro prielaidą, kad žmogaus organizmas moka nustatyti energijos sąnaudų ribą, kad pernelyg daug neprarastų. Kol kas tai tik hipotezė. Nuo blogos mitybos neįmanoma pabėgti Pusę amžiaus girdime, kad fizinė kultūra padės laimėti prieš nutukimą; ši idėja imponuoja, pavyzdžiui, gaiviųjų gėrimų ir saldumynų gamintojams, kurie palaiko įvairius sveikatinimo renginius ir sporto šventes.

Ši maksima kartojama ne vieną dešimtmetį.

Dabar daugelis mokslininkų siūlo šiuos įsivaizdavimus peržiūrėti. Sara Kirk, nutukimo specialistės iš Dalhousie universiteto Kanadoje nuomone, juose slypi potencialus pavojus, nes žmonės, besitikintys viso viršsvorio atsikratyti sporto salėje, nepakankamai įvertina maitinimosi įtaką svoriui. Ką daryti? Remiantis JAV tyrimų projekto National Weight Control Registry surinkta svorio metimo patarimai žindančioms motinoms, sėkmingai atsikratę viršsvorio turi kelis bendrus bruožus.

kaip deginti riebalus mokslas svorio kritimas 20 kg per 3 mėnesius

Jie sveriasi kiekvieną savaitę, riboja kalorijų suvartojimą ir stengiasi laikytis atokiau nuo pernelyg riebaus maisto. Be to, jie seka porcijų dydį ir reguliariai riebalų beždžionių svorio kritimas. Čia svarbu suprasti, kad fizinis aktyvumas ne pakeičia, o papildo maitinimosi ribojimą.