Liekninančios rankas svarmenimis

Jei pratimą atliksite neskubant, tikrai pajusite įtampą sėdmenų raumenyse. Tai padės ne tik sudeginti kelis šimtus kalorijų per dieną, bet ir pastebimai palieknins taliją. Taip pat skaitykite:.

Atsistokite šiek tiek išskėstomis kojomis.

Nugara tiesi, rankos su svarmenimis laisvai nuleistos prie šonų. Veiksmo atlikimas.

liekninančios rankas svarmenimis

Kelkite svarmenis į šalis iki pečių lygio šiek tiek sulenkę rankas per alkūnes. Grižkite į pradinę padėtį.

liekninančios rankas svarmenimis

Šis pratimas apkrauna beveik vien vidurinius deltinius raumenis, kurie yra sudaryti iš kelių penatinių galvučių, sueinančių ant žastikaulio. Jos dalyvauja laikant gana didelį svorį ir leidžia tiksliai judinti rankas įvairiose ploštumose.

liekninančios rankas svarmenimis

Veiksminga šį raumenį treniruoti iš skirtingų padėčių rankos prie šonų, už sėdmenų arba prešais šlauniskad viduriniai deltiniai raumenys būtų apkrauti visu pajėgumu. Šis pratimas kartu lavina ir antdyglinį raumenį, kuris yra po deltiniu raumeniu, antdygliniam raumeniui skirtoje mentės duobėje, ir yra pritvirtintas prie didžiosios žastikaulio šiurkštumos.

  • Atsistokite šiek tiek išskėstomis kojomis.
  • Lieknėjimo rankovė 2vnt.
  • Tačiau tam, kad būtų galima pasiekti efektyvių rezultatų tenka nemažai paplušėti.

Kadangi kūno tipai yra įvairūs, turite rasti tinkamiausią apkrovos kampą, kuris atitiktų jūsų fizinės sandaros poreikius. Galite labiau apkrauti trapecinio raumens viršutinę dalį - kelti rankas truputį aukščiau pečių lygio.

liekninančios rankas svarmenimis

Tačiau daugelis kultūristų vengia šito judesio ir didžiausią apkrovą teikia viduriniam deltiniam raumeniui. Šio pratimo jokiu būdu negalima atlikti su dideliu svoriu. Kartojant judesį kartus, sulaukiama geriausių rezultatų, jei keičiate apkrovos kampą, neleidžiate sau atsikvėpti ir treniruojatės tol, liekninančios rankas svarmenimis pajuntate deginimą raumenyse. Taip pat skaitykite:.

liekninančios rankas svarmenimis