Kaip numetėte svorio maitinant krūtimi

Yra daug priežasčių, dėl kurių moteris greitai numeta svorio pagimdžiusi vaiką. Vidutiniškai slaugančios moters kūno atkūrimo procesas trunka tol, kol ji priauga svorio - nuo šešių mėnesių iki 8—9 mėnesių.

Informacija ir patarimai, kaip numesti svorio žindymo laikotarpiu

Teoriškai maitinančiai motinai reikia — papildomų kalorijų per dieną, kad ji galėtų tinkamai maitinti save ir savo kūdikį. Šie skaičiai yra vidurkiai. Jei jūsų svoris buvo mažesnis už normalų prieš nėštumą ir nėštumo metu, jums gali prireikti daugiau kalorijų, jei jis didesnis nei normalus - mažiau, nes riebalų perteklius bus naudojamas palaipsniui.

Keli -ųjų pabaigoje atlikti tyrimai parodė, kad laktacijos metu padidėja medžiagų apykaitos efektyvumas, todėl maitinančioms moterims rekomenduojamas kalorijų kiekis gali būti per didelis. Norėdami numesti svorio maitindami kūdikį, turite rasti reikiamą kalorijų kiekį.

Mes siūlome saugią svorio metimo programą, kuri užtikrins jūsų ir jūsų kūdikio sveikatą. Daugumai krūtimi maitinančių motinų patariama suvartoti ne mažiau kaip kalorijų per dieną, subalansuotai maitinantis. Dauguma krūtimi maitinančių moterų negauna pakankamai kalorijų, kai valgo mažiau kalorijų, kad išlaikytų savo sveikatą ir gerovę. Išsikelkite sau realų tikslą.

Kaip po gimdymo susigrąžinti figūrą?

Jūsų tikslas turėtų būti palaipsniui mesti svorį, maždaug vienu kilogramu per mėnesį; šiek tiek daugiau, jei prieš nėštumą turėjote antsvorio, ir mažiau, jei neturėjote svorio.

Skirkite valandą per dieną mankštai. Pasirinkite fizinės veiklos rūšį, kuri jums teikia malonumą - pageidautina tokią, kuri leidžia jums pabūti su vaiku, tada labiau tikėtina, kad išliksite aktyvūs. Mamai labai patogi fizinio aktyvumo forma - vaikščiojimas su vaiku, bent 1 valandą per dieną sutvarkytas tokiame prietaise kaip diržas.

Greitas vaikščiojimas su kūdikiu dirže sudegina vidutiniškai kalorijų. Šis pratimas plius mažiau kaip numetėte svorio maitinant krūtimi sausainių ar perteklinio kito maisto kalorijų deficitas per dieną arba kalorijų per savaitę padės numesti gramų per savaitę. Po kūdikio maitinimo geriau duoti sau fizinio aktyvumo, nes jūsų ed harris svorio metimas atgal ištuštės, jos nebus tokios sunkios.

Jei esate fiziškai aktyvus, dėvėkite gerai palaikančią liemenėlę ir naudokite minkštus įklotus, kad nesusitrintų speneliai. Plaukimas yra ideali mankštos forma. Žinomos motinos, kurias pažįstame, buvo sužavėtos intensyvių pratimų, tokių kaip šokinėjimas ir aerobika, poveikiu. Kai kurios moterys skundėsi sumažėjusiu pieno kiekiu, jei sportuodavo daugiau nei 2 dienas per savaitę. Pratimai, atliekantys pečius, pvz.

Neseniai atliktas tyrimas parodė, kad po mankštos pieno rūgšties kiekis motinos piene padidėja, o kūdikiai mažiau nori žįsti iškart po mankštos. Iš to išplaukia, kad būtina maitinti vaiką prieš pamokas - tai ne tik patogiau mamai, bet ir geriau vaikui. Patariame kiekvienai maitinančiai mamai patiems pasirinkti sau tinkamą fizinės veiklos rūšį.

Žindymas ir svorio netekimas

Įrašykite rezultatus. Jei sąmoningai numetate svorio, jaučiatės gerai, o jūsų kūdikis gerai auga ir atrodo laimingas, o pieno nemažėja, tuomet jūs gaunate optimalų kalorijų kiekį. Šis skaičius priklauso nuo jūsų kūno sudėjimo ir nuo to, ar prieš laktaciją buvote antsvorio, ar per mažo svorio.

Jei per savaitę numetate daugiau nei 1 kilogramą, galite suvalgyti mažiau nei reikia; turėtumėte pasikonsultuoti su gydytoju ar mitybos specialistu.

Kaip numesti svorio?

Jei ir toliau priaugate svorio, nors ir laikotės numatytos programos, galite valgyti per daug. Apibendrindami visa tai, kas išdėstyta, darome išvadą: suvartojus kalorijų per dieną su kasdienine ne per intensyvia fizine veikla valandą, paprastai gaunamas vidutinis vieno kilogramo svorio sumažėjimas per mėnesį, o tai nekenkia daugumai motinų ir jų vaikų. Žindymas padeda moteriai atkurti ankstesnę figūrą, be to, tai puikus laikotarpis tapti dar gražesnei ir sveikesnei.

Tai atsitinka ne iškart po vaiko gimimo, bet palaipsniui. Vidutiniškai slaugančios moters kūno atkūrimo procesas trunka tol, kol ji priauga svorio - nuo šešių mėnesių iki 8—9 mėnesių.

kaip numetėte svorio maitinant krūtimi

Nustačius hormonų lygį ir dėl pieno gamybos suaktyvėjant medžiagų apykaitai, svorio metimo procesas laktacijos metu vyksta sklandžiai, bet stabiliai. Taigi, nėštumo kaip numetėte svorio maitinant krūtimi baigėsi, ir pagaliau įvyko ilgai lauktas stebuklas!

Jūs tapote mama ir galite apkabinti savo lobį bei pažvelgti į jo kosmines akis. Jūsų kūdikis vis dar yra visiškai bejėgis, tačiau jis apdovanotas visuotine išmintimi ir visiškai žino, kad jam reikia maisto, o geriausias pasirinkimas yra motinos pienas!

Savo ruožtu jauna mama turi daugiau rūpesčių, būtina nustatyti maitinimą krūtimi, užsiimti kaip numetėte svorio maitinant krūtimi kūdikio vystymusi, nepamirštant tvarkos namuose, mylimo vyro ir to, kaip skanu ir sveika maitinti visą šeimą!

Štai kiek mums reikia neatsilikti! Ir aš rekomenduoju pradėti nuo savo mylimojo: kad viskas pavyktų, jums reikia jėgų, geros nuotaikos ir geros nuotaikos! O kad išvengtumėte visų pogimdyminių problemų, susijusių su figūra ir depresija, turite mylėti save, dėkoti ir girti savo kūną už atliktą darbą. Juk sukūrėte naują gyvenimą. Ir visi šalutiniai poveikiai gali būti lengvai ištaisyti.

Nesu besilaikanti dietos, visiškai priešininkė. O juo labiau žindymo metu. Jūs turėtumėte valgyti sočiai ir subalansuotai, nes kūdikio mityba ir jūsų sveikata labai priklauso nuo jūsų mitybos.

Bet pirmiausia leiskite sau mėgautis nauja patirtimi. Pirmiausia reikia kuo daugiau išsimiegoti. Miegokite su savo vaiku, nešvarios sauskelnės ir netvarka namuose dar niekam nepadarė žalos sveikatai, tačiau miego trūkumas yra viena iš pagrindinių milijonų žmonių blogos sveikatos priežasčių.

Pakankamas miegas sukels vidutinį apetitą ir gerą nuotaiką. Be to, pieno kiekis priklauso nuo skysčio, kurį moteris naudoja, kiekio. Be to, vanduo padeda kovoti su nutukimu, nes organizmas kartais banalai dehidratuoja dėl alkio.

Valgykite nedidelį maisto kiekį Maitinančiai motinai rekomenduojama valgyti kelis kartus per dieną, bet visada po truputį. Persivalgymas neturėtų būti kategoriškas. Valgykite tik tada, kai esate alkanas. Maistas turėtų jus nudžiuginti. Be to, atsižvelgiant į nuolatinį užimtumą ir laiko trūkumą, maitinanti mama turėtų pasirūpinti, kad visada kaip numetėte svorio maitinant krūtimi daržovių, vaisių, naminės varškės, kiaušinių, žolelių, sezoninių uogų, džiovintų vaisių, migdolų ir pušies riešutų, saulėgrąžų ir moliūgų sėklų.

Pašalinkite alergenus Paprastai iš maitinančios motinos meniu rekomenduojama neįtraukti visų alergenų. Tačiau tai reikia padaryti be fanatizmo, jei bandysite išsamiai ištirti produktų savybes, galite padaryti išvadą, kad dauguma įprastos mitybos yra visiškai nepriimtina maitinančios motinos mitybai.

Tačiau būtent iš maisto gauname reikiamas maistines medžiagas, vitaminus ir mineralus. Esant prastai ir nepakankamai mitybai, nukentės ne tik mamos, bet ir kūdikio kūnas.

kaip numetėte svorio maitinant krūtimi

Svarbus principas yra įtrauktas į pagrindines maitinančios motinos mitybos taisykles - palaipsniui įvedamas į meniu tuos produktus, kurių reikia mamos organizmui, tačiau gali sukelti rūpesčių kūdikiui. Tai ypač pasakytina apie motinų, kurių vaikas yra jaunesnis nei 3—4 mėnesiai, mitybą, kai kūdikių diegliai ir kiti žarnyno sutrikimai taip būdingi jo organizmui. Tiesiog atidžiai stebėkite, kaip kūdikis reagavo į naują produktą. Įsivaizduokite, kad jūs pats iš naujo susipažinote su produktais ir stenkitės maistą padaryti kuo atskiresnį, kad būtų lengviau sekti kūdikio reakciją.

Kepkite ir garuokite Kepimas ir garinimas turėtų būti tinkamiausias virimo būdas. Valgykite sriubas Mėsa, žuvis, daržovės, bet ne labai riebi. Sriubos idealiai tinka maitinančioms motinoms dėl kelių priežasčių: sriubų kalorijų kiekis yra mažesnis nei antrųjų patiekalų.

Kaip po gimdymo krenta svoris – kokia „formulė“?

Pasirodo, tas pats tūris, skrandis pilnas, o kalorijų mažiau. Tai reiškia daugiau energijos ir puikios sveikatos.

Atsisakykite kenksmingų produktų Kai kurių maisto produktų reikėtų atsisakyti bent jau nėštumo ir žindymo laikotarpiu.

Tai nėra taip sunku, ypač kai yra toks nuostabus dirgiklis kaip mažo žmogaus sveikata. Galų gale, jūs galite suteikti jam gerą apetitą, sveiką virškinimo sistemą, apsaugoti jį nuo alergijos ir daugelio kitų problemų, tuo pačiu gaudami papildomą premiją už savo sveikatą, išvaizdą ir savijautą!

  • Kaip po gimdymo krenta svoris – kokia „formulė“? - maistasgurmanams.lt
  • Svorio netekimas šiame amerikiečių gyvenime

Taigi patariu visiškai neįtraukti: maisto produktų su dažikliais ir konservantais, pusgaminių, greito maisto, konservuotų, riebių, rūkytų maisto produktų, patiekalų, kuriuose yra daug prieskonių, egzotiškų vaisių, visų rūšių konditerijos gaminių, išskyrus naminius, visi žemės riešutai, ypač žemės riešutai, krevetės ir visi vėžiagyviai, sodos, visos supakuotos sultys ir alkoholis.

Jei tikrai norite palepinti save kažkuo iš aukščiau paminėtų, tai bent žinokite, kada sustoti.

kaip numetėte svorio maitinant krūtimi

Braškių uoga ar mėgstamas sausainis maitinančios moters mityboje vargu ar pakenks vaikui, tačiau tai nudžiugins mamą! Valgykite daržoves Kiekvieno valgio metu stenkitės valgyti daržovių, nes jose yra mažai kalorijų, tačiau jos suteikia sotumo, vitaminų ir mineralų. Valgykite baltymų kiekvieną dieną.

Javai taip pat bus naudingi - jie suteikia sotumo ir angliavandenių, tačiau ilgai virškinami ir nesukelia svorio. Stenkitės laikytis pagrindinių valgymų ir ilgai nevalgykite, jei norite valgyti, užkąsti ar išgerti pasirinkto šilto gėrimo, kitaip kitą kartą suvalgysite per daug. Būkite fiziškai aktyvūs Kai esate išrašytas iš ligoninės, laikas pradėti judėti. Smagu grįžti į lengvumą! Pradžiai tinka minučių vaikščiojimas, tačiau vaikščioti reikia kiekvieną dieną, o geriausia du kartus per dieną!

Ar mesti svorį, jei maitini? - Mamos Žurnalas

Palaipsniui, kai jaučiate, kad yra daugiau jėgų, padidinkite krūvį, paspartinkite ėjimo tempą ir ėjimo trukmę. Galite pridėti plaukimą, jogą, pilatesą, gimnastiką, šokius, mankštą su savo kūdikiu. Būti moterimi Ir paskutinis, bet turbūt pats svarbiausias.

Būkite moteris, ta, kurią sukūrė gamta, o ne visuomenė. Mano nuomone, pagrindinis moters tikslas yra sukurti naują gyvenimą, atnešti į šį pasaulį džiaugsmą ir įkvėpimą, švelnumą ir gerumą, grožį ir ramybę! Nepaskandinkite savęs buities darbuose iki išsekimo, paversdami save kasdienio gyvenimo vergu. Būkite geidžiamas savo mylimo vyro, palikite laiko dviese, bent 30 minučių per dieną. Visiškai pašalinta viskas gamybinėje pakuotėje.

Numesti riebalus su dr matt richmond va maistą gaminau pati. Praėjus mėnesiams po gimdymo, numečiau 15 kg ir suvalgiau beveik viską, ko norėjau. Ir man neteko susidurti su kūdikio pilvo diegliais ir alerginėmis reakcijomis. Mažas berniukas valgė su apetitu, kas 4 valandas ir miegojo.

Ir mano kūnas buvo labai patenkintas tuo, kas vyksta! Kasdienis sportas, pasivaikščiojimai ir teigiamos emocijos man labai padėjo atkurti lengvumą. Savaitė prieš gimdymą Mylėk save ir būk atviras naujiems dalykams! Mylėk savo vaikus nuoširdžiai ir besąlygiškai!